Post#4 » 24 sie 2006, czw, 12:04
Firma, która tak mocno eksploatuje swoich pracowników staje się niewiarygodna.
Istnieje pewna relacja między traktowaniem pracowników i traktowaniem klientów.
Skoro firma nie dba o pracowników to i być może ma gdzieś klientów - liczy się tylko kasa...
Wolałbym kupić produkt innej firmy, gdzie wiem, że pracownicy uśmiechnięci (choć może zmęczeni) wychodzą z pracy.
Firmy, w których panuje bardziej luźna, wręcz familijna, atmosfera, są dla mnie bardziej wiarygodne.
I co ciekawe, takie firmy mogą mimo wszystko zarabiać więcej kasy. Bo ludzie widzą uśmiechniętych pracowników i mają przez to lepsze mniemanie o firmie i jej produktach.
Poza tym, ja bym zaproponował tej fabryczce kremów z Anglii system płacy na akord. Wtedy nie trzeba będzie wrzeszczeć na pracowników (co jest niekulturalne) - każdy będzie pracował tak szybko jak dużo chce zarobić...
Nie boję się motyla Lorenza...
Ale kto powiedział, że ten motyl jest tylko jeden?